Inter-Rail vakantie - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van John Schouten - WaarBenJij.nu Inter-Rail vakantie - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van John Schouten - WaarBenJij.nu

Inter-Rail vakantie

Blijf op de hoogte en volg John

22 Mei 2014 | Nederland, Wageningen

Zoals bijna elk jaar, wil ik ook dit jaar zomer weer graag op Inter-Rail vakantie door zuid-oost Europa.
Mijn idee is om minimaal 22 dagen of zelfs een hele maand door dit deel van Europa te reizen.
Voor deze reis zoek ik natuurlijk ook dit jaar weer een paar toffe reisgenoten die ook wel van avontuur houden.
Ik heb vakantie van 07 juli tot 01 september.
Mijn naam is John, ik ben een avontuurlijke en sportieve single van middelbare leeftijd met meer dan 10 jaar Inter-Rail ervaring.
Kijk gerust ook eens op mijn FB pagina, daar staan vele foto's van al mijn korte en lange (trein)reizen
Van beroep ben ik Horeca Manager op een Sportcentrum en ik woon in Wageningen.
Heb je nog nooit ge-interraild en je wilt Europa wel eens met de trein ontdekken, laat gerust een berichtje achter en wie weet gaan wij samen op avontuur.

Groeten van John.